Stap voor stap: hoe de te gebruiken Trivec Delivery Module
Delivery Module
Stap 1 – Producten bestellen
Maak je bestelling zoals gewoonlijk in het bestelscherm.
Gebruik de ‘levering’-knop ipv de ‘bestel’-knop
Stap 2 – Voer de klantgegevensen de levertijd in
Nadat je de ‘leveringen’-knop gebruikt hebt, moet je de info van de klant invoeren en een levertijd aanduiden.
Bevestig met OK. Je bestelling is gemaakt!
Nieuwe klanten worden automatisch opgeslagen
Je kan bestaande klanten eenvoudig opzoeken via hun telefoonnummer. Geef dit eerst in, en als de klant al bestaat worden de andere velden automatisch aangevuld.
Stap 3 – De bestelling is gemaakt
Onder de tab leveringen (vrachtwagentje) zie je al je openstaande bestellingen staan.
Preparatiebonnen worden zoals gewoonlijk gestuurd naar de printer of KDS (Kitchen Display)
Extra informatie houdt het overzichtelijk. (levertijd, gastnaam, status van de bestelling…)
Je kan de bestelling nog steeds aanpassen (bijbestellen, corrigeren, afdrukken,…)
Je kan de status hier zelf updaten, of dit automatisch laten gebeuren via de KDS (Preparing, prepared, done,…)
Stap 4 – preparatiebonnenen KDS
De extra info wordt weergegeven op de preparatiebon
De KDS wordt waar nodig live bijgehouden
Met de summary krijg je een overzicht van alle bestellingen
Step 5 – Verschillendestatussen in de leveringenlijst
Overzicht van alle huidige en geplande leveringen
De status van de levering wordt automatisch en live bijgehouden als deze verandert op de KDS (Kitchen Display)
Stap 6 – Het ticket afsluiten
Als de klant wil betalen, selecteer het juiste ticket en gebruik de ‘afreken’-knop.