Kassasysteem horeca
Producten voor jou als restauranthouder – kassasysteem horeca
Een restaurant runnen zou eenvoudig moeten zijn!
Trivec biedt het meest uitgebreide kassasysteem op de markt voor restaurants, bars, nachtclubs en hotels. Onze software ondersteunt alle mogelijke processen die een zaak kan hebben.
- Honderden integraties voor jouw zaak
- Vlot bestellen en betalen
- Een kassasysteem op maat van jouw zaak
Waarom kiezen voor een Trivec-kassasysteem
Kassasystemen op maat van jouw zaak
Je kunt de kassa aanpassen aan jouw specifieke behoeften. We ondersteunen alle mogelijke processen die een zaak kan hebben. Het succes van een restaurant hangt af van zijn efficiëntie, en een flexibel kassasysteem dat zich aanpast aan jouw unieke workflows is cruciaal.
Ondersteuning en 24/7 bereikbaarheid
Onze technici staan dag en nacht voor je klaar via telefoonondersteuning en een noodnummer dat na 17u kan gebeld worden. Wij ondersteunen je volledig. Onze installaties verlopen in drie fasen, inclusief voorprogrammering, installatie en training ter plaatse.
Partner ecosysteem
Trivecs enorme netwerk van partners biedt integraties op maat die je processen stroomlijnen en de uren administratie in je zaak verminderen. We integreren met systemen die de personeelsplanning, financiën/boekhouding, voorraden, hotels en nog veel meer beheren.
Kies hoe jij wil werken
Mobiel of vast kassasysteem
Je kunt ervoor kiezen om onze software te gebruiken op twee verschillende soorten hardware. We bieden een mobiele versie aan, een tablet die we Trivec Go noemen, die je kunt verplaatsen, en een vast kassasysteem. Ons vaste kassasysteem heeft een groter scherm en is bijzonder geschikt in ruimtes met weinig licht of in baromgevingen.
Blijf langer bij je gasten
Als aanvulling op het kassasysteem bieden we een mobiele bestel- en betaaloplossing in één device, HandyPay. Met HandyPay stuur je bestellingen rechtstreeks naar de keuken en de bar, en kun je onmiddellijk betalen wanneer de gast erom vraagt.
Online bestellen en bezorgen
Je kunt jouw kassasysteem koppelen aan populaire bezorgdiensten. Op deze manier vermijd je aparte schermen voor Deliverect (Deliveroo, Uber Eats, Takeaway.com), Orderbilly, enzovoort. Alle binnenkomende bestellingen gaan rechtstreeks naar het kassasysteem en de keuken.
Wij helpen je van A tot Z
Installatie
- De kassa’s voorprogrammeren
- Set-up en installatie in jouw zaak
- Systeem te controleren
Opleiding
- Managers worden getraind in de backoffice
- Training personeel
- Aanvullende training is beschikbaar
24/7-ondersteuning
- 24/7-ondersteuning
- Ervaring in het runnen van een restaurant
- Een snelle afhandeling
Betalingen en betaalterminals
Geïntegreerde betaalterminals – In meerdere betalingen tegelijkertijd
Elke kassa kan de kaarttransacties van wel vier betaalterminals tegelijk verwerken. Een uitstekende oplossing in een bar waar je transacties van meerdere gasten op hetzelfde ogenblik kan hebben.
Rekeningen delen en bewerken
Verdeel rekeningen probleemloos over meerdere betaalmethoden (kaart, cash, factuur of digitale cadeaubon). Ongeacht het aantal gasten dat de rekening verdeelt, toont de kassa het correcte bedrag dat moet worden betaald.
Je kunt rekeningen bewerken en artikelen van de ene rekening naar de andere verplaatsen, of de bestellingen van een volledige tafel naar een andere tafel overzetten. Een handige oplossing als je gasten van tafel verwisselen of zich bij een grotere groep aansluiten.
Heropen rekeningen
Heropen afgesloten bestellingen en rekeningen die nog niet zijn betaald. Een slimme oplossing als je gasten van mening veranderen en dingen bijbestellen, of een andere betaalmethode verkiezen.
Loonadministratie en fooien
Integreer je financiële systemen met Trivec. Automatiseer je loonadministratie en besteed minder tijd aan het verdelen van fooien over het personeel.
Op een horecabeurs zagen we dit type Trivec-kassa en het beviel ons meteen. Nu werken we veel efficiënter en sneller dankzij het grote, gebruiksvriendelijke scherm.
- Daan Van de Voorde, Frituur Daan
Trivec is het meest flexibele kassasysteem op de markt – zie onze korte video
Veelgestelde vragen (FAQ)
Wat is de kostprijs van Trivec’s kassasysteem?
We hebben een abonnementsmodel voor onze software tegen een vaste prijs per maand, waarbij onderhoud en ondersteuning zijn inbegrepen in de prijs. Voor de aanschaf van de hardware bieden we de mogelijkheid om samen te werken met leasingbedrijven zoals Europabank, waardoor u gemakkelijk in maandelijkse termijnen kunt betalen. Neem vandaag nog contact met ons op voor een op maat gemaakte prijsopgave die is aangepast aan uw behoeften.
Hoe werkt de support van Trivec?
We bieden 24/7 ondersteuning en wachtdienst buiten de kantooruren. U kunt ons telefonisch of per e-mail contacteren voor ondersteuning. We hebben ook een helpcenter waar u antwoorden kunt vinden op de meest voorkomende vragen.
Als het internet of de Wi-Fi wegvalt, kan ik dan nog steeds betalingen accepteren?
Ja, het kassasysteem werkt offline en u kunt bestellingen invoeren, artikelen toevoegen, rekeningen splitsen, rekeningen afdrukken, enz. U kunt betalingen accepteren via betaalterminals die werken op 4G of als u een andere online betaaloplossing heeft die ook werkt op 4G. De betalingen worden gesynchroniseerd met uw Trivec POS-systeem wanneer er opnieuw internetverbinding is.
Ik heb meerdere restaurants, kan ik ze allemaal vanuit één plek beheren?
Ja, u kunt meerdere restaurants beheren vanuit dezelfde backoffice. U kunt de toegangsrechten voor elk restaurant aanpassen, wat u de flexibiliteit geeft om te beslissen welke aspecten, zoals prijzen en speciale aanbiedingen, centraal moeten worden beheerd of individueel moeten worden afgehandeld per zaak.
Welke betaalmethoden biedt Trivec aan?
We bieden een breed scala aan betaalopties; debetkaarten, creditcards, payconic, Apple Pay en factuur.
Neem contact op
Wanneer je je gegevens hebt ingevuld, zal één van onze experts contact met je opnemen om je meer te vertellen over onze producten en ze te demonstreren.