Wij maken horecawerk gemakkelijker en helpen onze klanten groeien!

Over ons

Onze-missie-Trivec

Onze missie

Bij Trivec willen we met onze producten en diensten de dagelijkse activiteiten van horeca-eigenaars vereenvoudigen en hen zo helpen groeien. Iedere dag opnieuw zetten we daarvoor mee onze schouders onder hun zaak. Zo kunnen ze hun doelstellingen overtreffen en hun dromen waarmaken.

Over Trivec

Trivec is een leverancier van kassaoplossingen en dranksystemen voor de Europese horecasector. Onze oplossingen helpen onze klanten om betalingen te optimaliseren en het runnen van restaurants, bars en hotels te vereenvoudigen. Ons aanbod omvat onder andere kassasystemen, betaalterminals, QR code voor horeca, keukendisplaysystemen en drankverdeelsystemen. Dit alles in combinatie met flexibele integratiemogelijkheden met software voor reservaties, boekhouding, personeelsplanning, inkoop en voorraadbeheer. Vanuit onze lokale vestigingen in Zweden, Noorwegen, Denemarken, België en Frankrijk helpen we meer dan 8.000 klanten.

over_trivec

Managementteam

Johan Dovander Group CFO

Johan Dovander

Group CFO & Interim CEO

Gunter Hermans

Gunter Hermans

Group COO

Mikael Hedberg CTO

Mikael Hedberg

Group CTO

Pierre Grenier

Pierre Grenier

Country Manager France

Tobias Wallberg

Tobias Wallberg

Country Manager Nordic

Yen Lonneville Bosmans

Yen Lonneville-Bosmans

Country Manager Belgium & Group CCO

Onze geschiedenis

1987 – ETC (Euro Tap Control) werd opgericht in België
1993 – ETC Frankrijk werd opgericht
1998 – Trivec wordt opgericht in Zweden en begint met de doorverkoop van de ETC-software op de Zweedse markt.
2009 – Trivec opent een kantoor in Oslo, Noorwegen
2016 – Verdane neemt Trivec over als meerderheidsaandeelhouder
2017 – Trivec rondt overname van ETC Frankrijk en ETC België af
2019 – Nieuwe CEO Daniel de Sousa wordt aangesteld
2020 – Trivec opent een kantoor in Kopenhagen, Denemarken.
2020 – Introductie van nieuwe productcategorieën; mobiel bestellen en betalen en cloud based MyTrivec.